Reklamacje, zwroty, anulowanie zakupu

  • Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. prawach konsumenta, klient może zrezygnować towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Gwarantowany zwrot wartości towaru. Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto klienta, poprzez system płatności dotpay za towar lub na wyraźne życzenie klienta wysłane przekazem pocztowym (w tym wypadku koszt nadania przekazu zostanie odliczony od zwracanej kwoty). Koszt najtańszej formy dostawy podlega zwrotowi, klient płaci za odesłanie towaru. Przed odesłaniem towaru proszę o kontakt telefoniczny bądź informację mailową oraz o wypełnienie i przesłanie protokołu zwrotu. W protokole zwrotu proszę podać nr konta lub inny sposób zwrotu pieniędzy. Wraz z szalem, protokołem zwrotu, proszę załączyć paragon. W ciągu 14 dni od powiadomienia o zwrocie, całość kwoty przelanej na konto sklepu zostanie zwrócona klientowi.

    Od momentu wejścia w posiadanie towaru/ów jesteście Państwo zobowiązani właściwego przechowywania i należytego obchodzenia się z produktami. Produkt/y musi zostać zwrócony do nas w stanie niezmienionym. Zwracany Produkt powinien być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz z przyczepionymi metkami, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
    – W przypadku reklamacji prosimy również o taką samą informację jak w przypadku zwrotu a następnie o przesłanie wadliwego towaru do naszego sklepu oraz paragonu zakupu. Na reklamację towaru mają Państwo 2 (dwa) miesiące od wykrycia wady. Nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji ponosi zamawiający. Zostaną mu one zwrócone po uznaniu reklamacji. Koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi sklep . Do reklamowanej lub zwracanej przesyłki należy dołączyć opis przyczyny i protokół reklamacji. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, sklep zwróci zamawiającemu wartość reklamowanego towaru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

  • Przy zakupie produktu wykonanego na specjalne zamówienie nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.

  • Nie stanowią podstawy reklamacji:

    – Różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu Luxwoman.pl, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta. Jednakże firma Rafał Żurawik Magia Kaszmiru wyraża zgodę na to, aby w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania towaru, Klient wystąpił z żądaniem jego zamiany na inny towar takiego samego asortymentu z powodu niesatysfakcjonujących Klienta parametrów, w szczególności – z powodu koloru bądź rozmiaru.

    – Niewłaściwa pielęgnacja zakupionego towaru. Sposób czyszczenia szali, swetrów, czapek, dodatków podany jest na produkcie. W przypadku braku informacji na produkcie należy zapytać sprzedawcę o sposób czyszczenia.

  • ANULACJA ZAMÓWIENIA TOWARU

    Anulacji można dokonać tylko poprzez informację drogą mailową (w tytule : ANULACJA ZAMÓWIONEGO TOWARU) lub drogą telefoniczną. Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane (klient nie otrzymał potwierdzenia ich realizacji).
    Możliwości anulowania zamówienia:

    – Przez informację od klienta o anulowaniu zamówienia.

    – W przypadku braku towaru na magazynie bądź towar uległ uszkodzeniu u sprzedawcy lub w przypadku problemów ze sprowadzeniem zamówionego towaru Kupujący zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o braku możliwości jego sprowadzenia a tym samym odstąpienia sklepu od umowy. W ciągu 10 dni roboczych całość kwoty przelanej na konto sklepu zostanie zwrócona klientowi.


Protokół może zostać napisany odręcznie, w przypadku gdy klient nie posiada możliwości wydruku.

protokół zwrotu

plik pdf

protokół reklamacji

plik pdf

 

Dane do wysyłki zwrotnej :
Luxwoman
ul. Sportowa 11d
55-093 Brzezia Łąka.
Sugerujemy zwrot na paczkomat nr:

BXL02M
Brzezia Łąka ul Sportowa 2.

tel. 533 501 533 , mail: [email protected]