• Sklep internetowy luxwoman.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę luxwoman.pl .

    • Niniejszy Regulamin został sporządzony w oparciu o przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i określa zasady prowadzenia sklepu luxwoman.pl w tym zasad sprzedaży towarów przez firmę Rafał Żurawik Magia Kaszmiru. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów, a także prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności firmy Rafał Żurawik Magia Kaszmiru jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego sklep luxwoman.pl.

    • Wszystkie produkty oferowane w sklepie luxwoman.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

    • WŁAŚCICIEL SKLEPU INTERNETOWEGO
      Sklep jest prowadzony przez firmę Rafał Żurawik Magia Kaszmiru.
      NIP:6321743601,
      REGON:022041594,
      ADRES: 55-093 Brzezia Łąka, ul. Sportowa 11d, woj. dolnośląskie,
      BANK:ALIOR,
      Numer konta: 50 2490 0005 0000 4000 1362 3664,
    • CENY TOWARÓW

      Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla Stron Transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia lecz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. Sklep magia kaszmiru zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, akcji promocyjnych oraz ich odwoływania.

      Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym.

    • FAKTURY
      Wystawiam faktury vat.
    • ZAMAWIANIE TOWARU ORAZ FORMY PŁATNOŚCI
      Zamawianie towarów:

Zamówienia towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie formularza z danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia. Zamówienia można również składać telefonicznie tel.533 501 533, (71) 75 09 016 (pon.-piąt. w godz. 8:00 – 20:00) oraz przez e-mail na adres: [email protected]  (7 dni w tygodniu / 24 h na dobę). Liczba zamawianych towarów jest ograniczona ilością w magazynie.

Istnieje możliwość zamówienia towaru nie będącego w momencie zamawiania na magazynie sklepu. Należy wówczas skontaktować się w sposób mailowy lub telefoniczny z obsługą sklepu luxwoman.pl celem jego sprowadzenia. Określona zostanie wówczas możliwość i termin jego dostarczenia. A w przypadku problemów ze sprowadzeniem zamówionego towaru Kupujący zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o braku możliwości jego sprowadzenia a tym samym odstąpienia sklepu od umowy. W ciągu 3 dni roboczych całość kwoty przelanej na konto sklepu zostanie zwrócona klientowi.

Formy płatności:
Za zamówione towary można płacić w następujący sposób:

– Przy pomocy Przelewy24/Dotpay (przelew, karta kredytowa).

– Przelew na konto.

– Przy pomocy PayPal.

– Przedpłata. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w moim sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie mojej firmy realizuję zamówienie. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Kurierem do trzech dni roboczych.

– Za pobraniem. Po zarezerwowaniu towaru oraz po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia, towar zostaje wysłany w najkrótszym możliwym czasie.

Jeżeli poprosimy Panią/Pana o podanie szczegółów dotyczących karty płatniczej, musi być Pani/Pan w pełni uprawniony do używania tej karty lub konta. Karta lub konto muszą mieć wystarczającą ilość środków na pokrycie planowanej płatności.

    • REALIZACJA ZAMÓWIENIA, DOSTAWA TOWARÓW ORAZ KOSZTY WYSYŁKI
      Realizacja zamówienia:

      Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie (w przypadku przedpłaty) oraz o wysyłce towaru. Przesyłki są dostarczane poprzez paczkomay zazwyczaj w ciągu 1-3 dni. Kurierem 1-3 dni roboczych.

      Zamówione towary są wysyłane w możliwie najkrótszym czasie.

      W przypadku, gdy towar zostanie zakupiony w przeddzień weekendu i świąt, przesyłka realizowana jest w najbliższym dniu roboczym.

      Dostawa towarów:
      Zamówiony towar dostarczany jest poprzez PACZKOMATY INPOST lub kurierem INPOST.
      Koszty wysyłki:

      Do każdego zamówionego towaru doliczane są koszty przesyłki. Kosztami przesyłki obciążony jest kupujący do kwoty zakupu 350 zł.

      PACZKOMAT: Koszty przesyłki:
      przedpłata – 10 zł
      KURIER INPOST: przedpłata – 13,50 zł
      za pobraniem – 18,50 zł

      UWAGA !

      Przy zamówieniu jednocześnie kilku produktów koszt przesyłki pobierany jest tylko jeden raz.

    • Regulamin określa zasady zakupów w sklepie luxwoman.pl Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

    • BONY

Płacąc za produkty kupowane w sklepie luxwoman.pl może Pani/Pan wykorzystywać bony promocyjne i podarunkowe. Szczegółowe informacje dotyczące bonów promocyjnych ujęte są w punkcie „Warunki realizacji bonów promocyjnych”, a podarunkowych w punkcie „Warunki realizacji bonów podarunkowych”.

    • Możemy wysłać Pani/Panu bony podarunkowe i promocyjne pocztą elektroniczną. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędy w adresie oraz adresie e-mailowym, odbiorcy bonu.

    • Jeśli posiada Pani/Pan bon podarunkowy lub promocyjny, może on zostać wykorzystany przez kogoś innego niż Pani/Pan i może Pani/Pan przenieść swoje prawa do korzystania z tego bonu.

    • W przypadku oszustwa, próby oszustwa lub podejrzenia innych nielegalnych działań związanych z zakupem bonu podarunkowego mamy prawo zażądania dokonania zapłaty inną metodą.

    • Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, kradzież lub nieczytelność bonów podarunkowych lub promocyjnych.

  • Warunki realizacji bonów promocyjnych
    • Od czasu do czasu możemy emitować bony promocyjne do wykorzystania w sklepie luxwoman.pl, które wyślemy do Pani/Pana pocztą elektroniczną. Bony promocyjne mogą być realizowane wyłącznie w sklepie luxwoman.pl.

    • Bony promocyjne są ważne tylko przez określony, podany na nich okres, mogą być zrealizowane tylko raz i nie można ich łączyć z innymi bonami promocyjnymi. Bony promocyjne mogą nie obejmować niektórych typów produktów.

    • Wartość bonu promocyjnego nie może być wykorzystana do zapłaty za produkty innych osób.

    • Jeśli złoży Pani/Pan zamówienie na produkt w cenie niższej niż wartość bonu promocyjnego nie otrzyma Pani/Pan zwrotu nadpłaty, a pozostała kwota nie zostanie przekazana na Pani/Pana konto.

    • Kwota z bonu promocyjnego nie jest oprocentowana ani nie ma wartości pieniężnej w gotówce.

    • Jeśli wartość bonu promocyjnego nie pokrywa kwoty składanego przez Panią/Pana zamówienia, może Pani/Pan dopłacić różnicę korzystając z pozostałych form płatności.

  • Warunki realizacji bonów podarunkowych.
    • Może Pani/Pan kupować bony podarunkowe do wykorzystania w sklepie luxwoman.pl przez Panią/Pana lub innych Klientów. Bony podarunkowe zostaną wysłane pocztą elektroniczną lub zwykłą.

    • Bony podarunkowe mogą być realizowane wyłącznie w sklepie luxwoman.pl.

    • Bonów podarunkowych nie można wykorzystywać do zakupu kolejnych bonów podarunkowych. Bony podarunkowe można kupować za pomocą karty kredytowej, za pośrednictwem Payu, Paypal bądź szybkich przelewów internetowych.

    • Kwota z bonu podarunkowego nie jest oprocentowana ani nie ma wartości pieniężnej w gotówce. Bony podarunkowe mogą zostać wykorzystane wyłącznie podczas procesu składania zamówienia. Ich późniejsze rozliczenie jest niemożliwe.

    • Zamówienie bonu podarunkowego można anulować w dowolnym momencie do czasu jego realizacji, kontaktując się z nami pod numerem widocznym na stronie sklepu. Bon uważany jest za zrealizowany, jeżeli został wykorzystany jako płatność przy składaniu zamówienia.

    • Jeśli kwota z bonu podarunkowego nie pokrywa wartości składanego przez Panią/Pana zamówienia, może Pani/Pan dopłacić różnicę korzystając z dowolnej formy płatności.

    • Płacąc za zamówienie może Pani/Pan zrealizować dowolną ilość bonów podarunkowych, bony podarunkowe można łączyć z jednym bonem promocyjnym do każdego zamówienia.

  • ZWROTY I REKLAMACJE

    Zgodnie z Ustawą o ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Gwarantuję zwrot wartości towaru. Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto klienta lub na wyraźne życzenie klienta wysłane przekazem pocztowym (w tym wypadku koszt nadania przekazu zostanie odliczony od zwracanej kwoty). Koszt dostawy podlega zwrotowi, klient płaci za odesłanie towaru. Przed odesłaniem towaru proszę o kontakt telefoniczny bądź informację mailową oraz o wypełnienie i przesłanie protokołu zwrotu. Wraz z towarem, protokołem zwrotu, proszę załączyć paragon.

    Od momentu wejścia w posiadanie towaru/ów jesteście Państwo zobowiązani właściwego przechowywania i należytego obchodzenia się z produktami. Produkt/y musi zostać zwrócony do nas w stanie niezmienionym. Zwracany produkt powinien być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz z przyczepionymi metkami, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

    – W przypadku reklamacji prosimy również o taką samą informację jak w przypadku zwrotu a następnie o przesłanie wadliwego towaru do naszego sklepu oraz paragonu zakupu. Na reklamację towaru mają Państwo 2 (dwa) miesiące od wykrycia wady. Nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji ponosi zamawiający. Zostaną mu one zwrócone po uznaniu reklamacji. Koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi sklep . Do reklamowanej lub zwracanej przesyłki należy dołączyć opis przyczyny i protokół reklamacji. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, sklep zwróci zamawiającemu wartość reklamowanego towaru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

  • Przy zakupie produktu wykonanego na specjalne zamówienie nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.

  • Nie stanowią podstawy reklamacji:

    – Różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu luxwoman.pl, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta. Jednakże firma Rafał Żurawik Magia Kaszmiru wyraża zgodę na to, aby w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania towaru, Klient wystąpił z żądaniem jego zamiany na inny towar takiego samego asortymentu z powodu niesatysfakcjonujących Klienta parametrów, w szczególności – z powodu koloru bądź rozmiaru.

    – Niewłaściwa pielęgnacja zakupionego towaru.

  • ANULACJA ZAMÓWIENIA TOWARU

    Anulacji można dokonać tylko poprzez informację drogą mailową (w tytule : ANULACJA ZAMÓWIONEGO TOWARU) lub drogą telefoniczną. Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane (klient nie otrzymał potwierdzenia ich realizacji).
    Możliwości anulowania zamówienia:

    – Przez informację od klienta o anulowaniu zamówienia.

    – W przypadku braku towaru na magazynie bądź towar uległ uszkodzeniu u sprzedawcy lub w przypadku problemów ze sprowadzeniem zamówionego towaru Kupujący zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o braku możliwości jego sprowadzenia a tym samym odstąpienia sklepu od umowy. W ciągu 10 dni roboczych całość kwoty przelanej na konto sklepu zostanie zwrócona klientowi.

  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
      1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
      2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu korzystania z określonych Usług Elektronicznych,dotyczących zawarcia Umowy Sprzedaży.
      3. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
      4. Dane Osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego, będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu Internetowego oraz opisanych szczegółowo w ramach Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.
      5. Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
      1. 6. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce

    Polityka Prywatności

      dostępnej w Sklepie Internetowym.
  • ZMIANY W REGULAMINIE

    Sklep internetowy luxwoman.pl zastrzega sobie możliwość zmian regulaminu dostosowując go do obowiązującego prawa.